СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР КЪМ ТР „ЛЮЛИН“
„Топлофикация София“ ЕАД е утвърден работодател с дългогодишна история и
доказана стабилност в енергийния сектор. Открояваме се на картата на
българската индустрия като топлоснабдително дружество, което доставя
топлинна енергия за над 450 000 абонати посредством 1030 км.
топлопреносна магистрална мрежа, осигурявайки част от енергийната
стабилност и удобството на града.
Ако търсите нови професионални възможности и искате да бъдете част от
водеща топлофикационна компания, при нас може да развиете своята
кариера. Предлагаме възможност за дългосрочно развитие в много области и
възприемаме като свое конкурентно предимство ефективното управление на
най-ценния капитал – хората.
Ако желаете да се присъедините към нашия екип от професионалисти, може да кандидатствате за позицията:
СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР КЪМ ТР „ЛЮЛИН“
Кратко описание на длъжността:
• Обслужване на наличната мрежова инфраструктура, компютърни конфигурации и периферни устройства в Дружеството.
Структурна/териториална единица, в която се намира длъжността:
• Звено „Информационни и управляващи микропроцесорни системи“ към ТР „Люлин“.
Функции и задължения на длъжността:
• Обезпечава функционирането на компютърните мрежи и системи и тяхната
защита, компютърните конфигурации и комуникационното оборудване.
• Регулира достъпа до наличните бази данни.
• Отговаря за сигурността и защитата от неправомерен достъп до данните и
компютърната мрежа – при констатации информира незабавно прекия си
ръководител и засегнатата организационна единица.
• Участва в избора и въвеждането на компютърно оборудване, комуникационно оборудване и периферия.
• Отговаря за процедурите по архивиране и съхранение на базите данни.
• Анализира възникнали проблеми, свързани с базите данни и следи за навременното им отстраняване.
• Следи за проблеми в работата на програмните, хардуерни и комуникационни средства и съдейства за тяхното отстраняване.
• Наблюдава и анализира работоспособността на мрежовата среда и прави съответни предложения за подобряването и.
• Отговаря за инсталираните програмни средства и не допуска
инсталирането на нерегламентиран и неправомерно придобит софтуер – при
констатации докладва в писмена форма на прекия си ръководител.
• Организира и съдейства в ежемесечните обработки свързани с отчитане и обработка на данните.
• Грижи се за оптимално използване на системните ресурси.
Изисквания за длъжността:
• Завършено висше или средно образование.
• Професионален опит – минимум две години опит в областта на изграждане и
поддържане на база данни и администриране на компютърни системи и
компютърни мрежи.
Личностни качества и умения:
• Висока лична дисциплина и самоконтрол.
• Бързина и адекватност на реакциите във връзка с изпълнение на служебните дейности.
• Лоялност и дискретност.
• Умение за работа самостоятелно и в екип.
• Аналитичност и прецизност.
• Отговорност и организираност в изпълняваната работа.
• Комуникативност.
Ние ще Ви предложим:
• Брутно месечно възнаграждение, включващо:
- основна заплата;
- допълнително месечно възнаграждение: по 1.2% от основната заплата, зависещ от вашия трудов и професионален опит;
- допълнително плащане за социално подпомагане.
• Увеличение на месечното възнаграждение след изтичане на изпитателния срок при добро трудово представяне.
• Допълнителни възнаграждения за Коледните и Великденски празници и др.
• Ваучери за храна при специфичен характер на труда, зависещи от работната позиция.
• Тримесечна оценка на работата от прекия ръководител, с възможност за финансов бонус.
• Добра работна атмосфера, сигурност на работното място и коректност в
трудовоправните отношения - пълни осигуровки, постоянен трудов договор и
дългосрочна заетост.
• Възможност за професионална реализация и кариерно развитие.
• Въвеждащо обучение, менторство и подкрепа през първите месеци на работа.
• Служебен паркинг.
• Специализирани обучения за развитие на уменията.
• Работно облекло и карта за градския транспорт в зависимост от работната позиция.
• Допълнителен платен отпуск в зависимост от трудовия стаж.
• Карта Мultisport на преференциална цена.
Местоположение на работното място и работно време:
• с. Волуяк, ул. „Бел Камък“ № 8
• Осемчасов работен ден от 8:15 часа до 16:45 часа.
Ако желаете да станете част от екипа на „Топлофикация София“ ЕАД, моля
кандидатствайте с актуално CV на български език, с посочени актуални
данни за обратна връзка.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документи: 01.12.2025 г.
„Топлофикация София“ ЕАД Ви информира, че част от доброволно
предоставените по настоящата обява данни са лични и попадат под
специален режим на защита по смисъла на Регламент 2016/679 и Закона за
защита на личните данни. Предоставените лични данни ще бъдат обработвани
за постигане на законово позволени цели, свързани с настоящата обява,
както и за реализиране на законните интереси на администратора на
личните данни. „Топлофикация София“ ЕАД обработва, съхранява и използва
доброволно предоставените лични данни в рамките на законово уредените
срокове, като гарантира тяхната сигурност и опазване в тайна.
Благодарим Ви за проявения интерес и очакваме Вашите кандидатури!
